Virtuaalse assistendi teenused

Virtuaalassistendi teenused, mis säästavad Sinu aega

✍ Digitugi ja sisuhaldus

  • Lihtsamate kodulehtede haldus (WordPress, Voog)
  • Maandumislehe loomine
  • Sisuloome: sotsiaalmeediapostitused, uudiskirjad, blogid ja artiklid
  • Uudiskirjade koostamine ja saatmine
  • Proofreading 
  • Lihtsamad kujundustööd ja koduleht Canvas

📋 Administratiivtugi

  • Andmesisestus
  • Info kogumine internetist
  • E-postkasti haldamine ja korrastus
  • Arvete ja makse meeldetuletuste edastamine
  • Google Drive’i ja dokumendihaldus
  • Tööjuhiste koostamine

🏁 Lisateenused

  • Ürituste ja sündmuste organiseerimine (koha leidmine, organisatoorsed küsimused, catering jms)
  • Väiksemad tõlketööd (ET–EN-ET)
  • Reiside planeerimine ja broneerimine
  • Ühekordsed projektid (kokkuleppe alusel)

Paindlikud lahendused igale kliendile

Pakutavad virtuaalassistendi teenused ei ole kivisse raiutud. Iga klient ja projekt on unikaalne, mistõttu lähenen tööle alati personaalselt ning olen vajadusel avatud ka spetsiifiliste oskuste omandamisele, kui see haakub minu professionaalsete huvide ja arengusuunaga.

Olen avatud ühekordsetele projektidele kui ka pikematele koostöödele. Vajad ajutist tuge või stabiilset partnerit iganädalaste töövoogude haldamisel – virtuaalassistent Evelyn on olemas ja valmis kaasa mõtlema!

Virtuaalassistendi teenuse hinnad

Töö hinnastamise põhimõtted

Virtuaalse assistendina töötan tunnitasu alusel, mille hetkehind on 25 €/h.
Hinda mõjutavad turuseis, majanduslik taust ja teenuse areng. Kõigist muudatustest teavitan alati aegsasti ja läbipaistvalt, et koostöö oleks mõlemale poolele selge ja õiglane.

Töötunde mõõdan Toggl Track tööajamõõdikuga ning kuupõhise arvega on kaasas ka detailne raport tehtud töödest ja ajakulust.

Kokkuleppel võimalik töötada ka:

  • Projektipõhiselt – fikseeritud hind konkreetse töö või eesmärgi eest
  • Kuutasupõhiselt – kui ülesanded on korduvad ja maht kindel
Teenuse eest tasumine

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Tööd valmivad lähtuvalt ülesande sisust ja mahust mõistliku aja jooksul või vastavalt kokkuleppele.
Kiireloomuliste tööde puhul püüan võimalusel vastu tulla, kuid palun mõistvat suhtumist, kui kõike ei ole võimalik kohe käsile võtta.

Minu töönädal on hetkel järgmine: E – N: 09.30–16.00, R: 10.00–14.00.

Kiirtöö väljaspool tavagraafikut on võimalik eraldi kokkuleppe alusel. Sellisel juhul kaasneb kõrgem tunnitasu.
Valime kanali ühiselt. Oluline on, et meie suhtlus jätaks maha kirjaliku jälje. See väldib arusaamatusi ning võimaldab mõlemal poolel vajadusel viidata tehtud kokkulepetele.

Leping ei ole kohustuslik, kuid kirjalik kokkulepe oma virtuaalassistendiga on alati soovituslik. Piisab ka e-kirjast, kus mõlemad osapooled kinnitavad koostöötingimusi. Tähtis on, et kokkulepe oleks taasesitataval kujul, tõendamaks, et mõlemad pooled on tingimustest teadlikud ja nendega nõustunud.

Kliendi teekond

1. Saame tuttavaks 🤝
Kohtume veebis, kohvikus, kontoris või suhtleme e-kirja teel, et arutada Sinu väljakutseid ja vajadusi. Jagad minuga, kuidas ma saan Sind aidata, ning millist koostöövormi ja suhtlust eelistad. Tutvustan oma hinnakirja, tööpõhimõtteid ja väärtusi.

2. Väike tasuta proovitöö 🎁
Pakun kuni 2 tundi tasuta tööaega või konkreetse ülesande täitmist. See annab Sulle võimaluse hinnata minu tööstiili ja tulemuslikkust. Kui kõik sobib, liigume koostööga edasi, kui mitte, soovime üksteisele head.

3. Alustame koostööd 🚀
Lepime kokku töömahu, tähtajad ja arveldamise. Paneme paika suhtluskanalid ja alustame ägedat tulemuslikku koostööd, et Sina saaksid keskenduda oma prioriteetidele.

Võta ühendust

Kui soovid teada, kas meist võiks tulevikus suurepärane tiim saada,
võta minuga ühendust ja uurime koos, 
kuidas saan Sul aidata suuri asju korda saata.

Scroll to Top